Bebek - Çocuk

Tayyip Erdoğan gaz sancılı bebeğe iyi geldi!

Hele Roboski’de öldürülen çocukların ardından “tazminatı neyse veririz” de dedi ya, hiç sevdiğim birisi değil Başbakan. Fakat onun da ne biçim faydaları varmış meğer! Benim küçük gazoz oğlan Cemo geçen gün yine kıyametler koparmaktaydı. Annemin televizyon çok iyi bir gürültü kaynağıdır, sabit ses bebeğe iyi geliyor tavsiyesini dinleyerek televizyonu açtım, karşıma Recep Tayyip Erdoğan çıktı, başbakan valilere yönelik konuşmakta ve şimdiye kadar ne kadar harika şeyler yaptıklarını bundan sonra da hep beraber ne güzel şeyler yapacaklarını anlatıyordu. Kimseye saldırmadığı bu konuşmada sesini öyle güzel kullanıyordu ki, dengeli, huzurlu, güven verici, sakin, ama yüksek sesli ve de tekdüze bir konuşma. Bizim oğlan susuvermesin mi sana?

Huzur içinde altını değiştirdim Cemo’nun, başbakanın konuşması bitmeden şunu uyutayım dedim ama kucağıma alıp sallamaya başlamıştım ki konuşma bitti. Konuşma bitince Cemocuk yine başladı mıkırdanmaya. Televizyonda başbakanın başka konuşmalarını bulurum belki diye ararken bir yandan da “Hani benim Recebim”i söyledim. Adamın adında bile mi keramet var nedir 😛 Cemo Recebimin eşliğinde mışıl mışıl uyudu.

Yorum yazabilirsiniz (kaydolmaya gerek yok)

